Subaru Impreza
Όταν ακούς αυτό το όνομα το μόνο που σκέφτεσαι είναι αγώνες ράλλυ! Τελευταία, όμως, η Subaru έχει εγκαταλείψει το άθλημα και το Impreza – τουλάχιστον στα μάτια όσων αγάπησαν τις παλιές γενιές – έχει αλλάξει κι έχει γίνει πιο ουδέτερο, ένα αυτοκίνητο που δε σε συγκινεί όσο παλιά. Όμως η Ιαπωνική εταιρεία, έχει βαλθεί σε κάθε νέα γενιά του να το κάνει όλο και πιο ενδιαφέρον. Σημαντικό ρόλο στην προσπάθεια αυτή παίζουν οι γρήγορες εκδόσεις του WRX και WRX STI, αλλά και νέες τεχνολογίες που το κάνουν καλύτερο από πριν. Το ίδιο συμβαίνει και σ’αυτή τη νέα γενιά Impreza. Στο Σαλόνι της Νέας Υόρκης παρουσιάστηκε το μεγαλωμένο και ξανασχεδιασμένο Impreza που έχει φορτωθεί με τα απαραίτητα τεχνολογικά gadgets εκτός του καθιερωμένου AWD – της τετρακίνησης δηλαδή της Subaru.
Ας τα πάρουμε ένα ένα. Είπαμε μεγαλωμένο. Είναι 2,5 cm πιο πλατύ στο μετατρόχιο και στο συνολικό πλάτος 3,8 cm περισσότερα από την απερχόμενη έκδοση του Impreza, ενώ είναι 4cm πιο μακρύ και 1 cm πιο χαμηλό. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις σημαίνουν ότι οι εσωτερικοί χώροι είναι ακόμα καλύτεροι. Την ίδια ώρα η εμφάνιση εξωτερικά βασίζεται σε πιο χυτές γραμμές με φουσκωμένα φτερά, νέα πολυγωνική μάσκα και ανάλογα με τις προτιμήσεις υπάρχει το κλασικό 4-θυρο ή το μεταγενέστερο hatcback αμάξωμα. Στην όψη δε μπορείς να πεις ότι σε ξετρελαίνει – πάντα σκεπτόμενοι με βάση τα παλιά μοντέλα – αλλά θα μπορούσε απλά να χαρακτηριστεί σαν κάτι το ουδέτερο, όχι δηλαδή κάτι πιο ιδιαίτερο ή εξεζητημένο. Στο εσωτερικό οι αλλαγές επικεντρώνονται στα καλύτερα και πιο ποιοτικά – σύμφωνα με τη Subaru – υλικά, στο σύστημα πολυμέσων με οθόνη αφής 8 ιντσών της πιο ακριβής έκδοσης που έχει το Starlink της Subaru, το σύστημα δηλαδή με το οποίο παίζεις μουσική και συνδέεις οποιαδήποτε έξυπνη συσκευή ή κινητό.
[…] Γράφει ο Κώστας Μπουλούκης […]